Hello world!

Acum ploua in inima mea

Pe cerul meu nu se mai vede nici macar o stea

Orice fericire s-a stins

Durerea in mine s-a reaprins

 

In singuratate

Aud doar ale tale soapte

Care revin din trecut

Invaluit de tristete, ma simt pierdut

 

Vad in jurul meu flori inlacrimate

Iar tu esti atat de departe

Sufletul mi-l imbrac cu vise desarte

Ce se lovesc de mine zi si noapte

 

Simt ca nu mai am rabdare

Trecutul ma rascoleste si doare

Mi-e dor sa mai stau in bratele tale

Unde mi-as gasi alinare

 

Cu tine as zbura spre singuratate

Unde sa ma alinti cu soapte

Sa fim doar noi doi

Fara tristete si ploi

 

Langa tine simt ca plutesc

Ca la un soare sub privirea ta ma incalzesc

Altceva nu-mi mai doresc

Decat sa te iubesc

 

Daca tu langa mine n-ai mai fi

De suparare m-as risipi

Ca o cenusa luata-n vant

Mi-e dor sa te mai sarut

 

 

 

 

Mi-e dor de un trecut care doare

Mi-e dor de imbratisarile tale

Mi-e dor sa te mai sarut

Mi-e teama ca te-am pierdut

 

Mi-e frica de singuratate

Iar tu esti prea departe

Sunt trist, plangand, dupa tine

De dor arde inima in mine

Un gând despre „Hello world!

Lasă un comentariu